translate this blog

ΧΑΡΑΔΙΑΤΙΚΑ: Το ονομα προερχεται απο τη λεξη χαραδρα.
Στη φωτογραφια φαινεται μερος απο το φαραγγι (χαραδρα) στη περιοχη Καναλια - Λουμπαρδα του χωριου Χαραδιατικα Λευκαδας.

THE GRAND CANYON OF LEFKAS

Διαφημίστε την επιχείρησης σας ή καταχωρείστε τις μικρές αγγελίες σας, στο haradiatika.blogspot.com

Advertise your business or enter your classifieds in haradiatika.blogspot.com.

Πληροφορίες /Info: Email haradiatika@hotmail.com tel 6972501290-6944502069



(τα ενυπόγραφα άρθρα - αναρτήσεις εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών του haradiatika)

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

"μαντινάδες μου"



1
Θα  ήθελα τριαντάφυλλα
μικρή να σου προσφέρω
αλλά αν κάτι αισθάνεσαι
για μένα εσύ δεν ξέρω..!!
2
Στιχάκια είπα σε πολλές
για μένα εσύ είσαι η μία
που πάντοτε σε αγαπώ
και σου έχω  αδυναμία..!!
3
Κάνε μου "Like" την καρδιά
"Like" και στην  ψυχή  μου
χωρίς  εσένα  δεν  μπορώ
θα σβήσει η  ύπαρξή μου..!!
4
Από μικρή πανέμορφη
   έφηβη θα "σοκάρει"
θα "καίγονται" οι νεαροί
για την δική της "χάρη"..!!
5
Έχεις σαν Θείο χάρισμα
μάτια, σώμα και  γλύκα
σου τά χει δώσει ο Θεός
απλόχερα για  "προίκα"..!!
6
Στην κάψα του καλοκαιριού
μοιάζεις δροσερό "αεράκι"
και στις μεγάλες παγωνιές
είσαι η "φλόγα" στο τζάκι..!!
7
Με χτυπάει ηλεκτρισμός
   όταν  σε  αντικρίζω
παίρνει το αίμα μου φωτιά
με  θέρμη  πλημμυρίζω..!!
8
Για σένα εγώ καρδιοχτυπώ
κι αυτό σου λέω μονάχα
πρώτη φορά μου έλαχε
 να  αγαπήσω  Βλάχα..!!
9
Τα μάτια σου μιλούν βαθιά
 μέσα  στα  "σωθικά"  μου
πάω να βρώ τα  χάπια  μου
πριν "σπάσει" η καρδιά μου..!!
10
Η Κρητική Παράδοση
έχει  πολλά "τερτίπια"
αλλά οι μαντινάδες της
προκαλούν καρδιοχτύπια..!!
11
Σαν μία δροσερή πηγή
είναι η  συντροφιά  σου
και χαίρομαι υπέρμετρα
αν βρίσκομαι κοντά σου..!!
12
Το σήμα της αγνότητας
 είναι  τα  περιστέρια
μα εσύ μου έδεσες σφιχτά
τα πόδια και τα χέρια..!!
13
Είσαι γλυκιά "παρένθεση"
θα  έλεγα  μια  "παύλα"
μαζί σου πάω όπου θες
μα πλήρωσε τα "ναύλα"..!!
14
Καράβι  στον  Ωκεανό
εσύ μου δίνεις στίγμα
εάν σε χάσω θα χαθώ
θα σαι μεγάλο πλήγμα..!!
15
Η αγάπη είν' ένας βραχνάς
η "φλόγα" της δεν σβήνει
ούτε και μ' έναν ποταμό
βράζει καίει σαν καμίνι..!!
16
Είσαι όντως πεντάμορφη
 κι εγώ είμαι  το "τέρας"
αν δείχνει εσένα η καρδιά
 τώρα  έγινα  Πατέρας..!!
17
Πολλοί ζητάνε χρήματα
 μα  εγώ  μόνον  εσένα
εάν τυχόν μ' απαρνηθείς
δεν θέλω άλλη για μένα..!!
18
Διδάχθηκα απ' την ζωή
 τα  πάντα  να "ζυγίζω"
μα χάνω τον λογαρ/σμό
εσένα  όταν  "νουνίζω"..!!
19
Έχει η ζωή κακοτοπιές
μα εσύ είσαι το "λημέρι"
που γαληνεύει η ψυχή
κι απ' όλες διαφέρει..!!
20
Η αγάπη είναι τυφλή
βλέπεις  έναν ή  μία
εγώ ξέρεις καρδούλα μου
πως σ' έχω αδυναμία..!!
21
Τα χρήματα χρειάζονται
μα όσοι τα προσκυνάνε
μπορεί να περισσεύουνε
 άλλά  τους  τυρανάνε..!!
           
     
Ευάγγελος Μπεγλόπουλος του Δημητρίου
 Ποιητής, Στιχουργός, Πεζογράφος
Αριδαία Νομού Πέλλας
Πέμπτη 10 - 4 - 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου